0 proizvoda
Skener je uređaj potreban u svakoj kancelariji gde se radi sa velikim brojem dokumenata u fizičkom obliku. Često je potrebno da se oni sačuvaju u digitalnom formatu, a upravo ovde skener pronalazi svoju osnovnu namenu. Pogledaj modele koji se nalaze u našoj online ponudi, odaberi i poruči veoma brzo i lako. Dostavu možeš očekivati u najkraćem mogućem roku!
Kategorija
Primenjeni filteri
Očisti sve filtereBrend
Cena
Boja
Skener je uređaj potreban u svakoj kancelariji gde se radi sa velikim brojem dokumenata u fizičkom obliku. Često je potrebno da se oni sačuvaju u digitalnom formatu, a upravo ovde skener pronalazi svoju osnovnu namenu. Pogledaj modele koji se nalaze u našoj online ponudi, odaberi i poruči veoma brzo i lako. Dostavu možeš očekivati u najkraćem mogućem roku!
Skener služi za transfer materijalnih dokumenata u digitalnu formu!
Era digitalizacije uvela je računare u gotovo svaku kancelariju, tako da ih danas koristi skoro svaka zaposlena osoba, koja radi sa bilo kakvom vrstom materijalne i digitalne dokumentacije.
Bilo da je zanimanje striktno vezano za obradu različitih dokumenata u fizičkom obliku, često je zarad veće efikasnosti obavljanja posla potrebno njihovo slanje ili čuvanje.
Najbolja opcija za ovo jesu kompjuterski uređaji, s obzirom na veći stepen sigurnosti i mogućnosti skladištenja.
Skeneri su zbog svega ovoga postali sastavni deo kancelarijskih uređaja.
Skener za kompjuter značajno ubrzava posao slanja mnogih dokumenata, na koje bi se u suprotnom čekao fizički transport. Za razliku od toga, potrebni podaci će biti na željenoj adresi u digitalnoj formi u najkraćem mogućem roku.
Predstavljaju i veoma efikasno ekološko rešenje, s obzirom da bi se u slučaju da ne postoje, materijali morali kopirati u velikim količinama na papiru.
Moderni uređaji omogućavaju povezivanje preko Wi-Fi mreže, čime se izbegava upotreba zamršenih kablova koji najčešće prave nered. Takođe, novije generacije ovih mašina nisu preterano teške, pa ih možeš veoma lagano transportovati.
Naročito olakšavaju rad u institucijama i firmama koje tokom svakog dana rade sa velikim brojem zvanične papirologije.
Zbog svih pogodnosti koje poseduje, skener danas čini sastavni deo svake kancelarije, pored drugih važnih uređaja kao što su štampači, projektori, platna za projektore i ostalo.
Skener jeste uređaj koji funkcioniše veoma jednostavno.
Dovoljno je da prisloniš papir koji želiš da skeniraš, dopustiš senzorima osetljvim na svetlost da obave posao prebacivanja u digitalni format, koji se automatski čuva.
Pa ipak, pre kupovine razmotri nekoliko osnovnih karakteristika modela:
Odaberi skener A3 i skener A4 formata, kako bi bez problema mogao da prebaciš u digitalni format veće i manje dokumente. Posebnu grupu čini skener dokumenata zadužen za arhiviranje predmeta u velikim količinama.
Skener je već godinama veoma važan uređaj bez koga bi određeni poslovi tekli znatno sporije. Ukoliko ti je potreban skener, cena je na Ananas E-commerce platformi apsolutno usklađena sa mogućnostima uređaja i proizvođačem od koga dolazi.
Cena skenera kreće se od veoma pristupačne za one modele koji pružaju osnovne funkcije, pa sve do onih koji će zahtevati veći novčani izdatak, ali sa znatno naprednijim mogućnostima skeniranja.
Prodaja skenera se kod nas obavlja brzo i lako online, dok porudžbinu možeš očekivati veoma brzo.
Pouzdan sistem povrata robe čini kupovinu na našoj platformi još bezbednijom!
Za vreme korišćenja bilo koje stranice na veb-sajtu ananas.rs, kompanija Ananas može da sačuva određene informacije na korisnikov uređaj, putem "kolačića" (eng. "cookies").